piątek, 21 sierpnia 2015

[460] Nowy art journal dla nowego DT

Dzisiaj chciałabym Was zaprosić do udziału w nowym wyzwaniu na blogu Scrap'n'Skill, do którego DT miałam zaszczyt dołączyć. Tym razem nie mamy dla Was żadnych wytycznych, stwórzcie dowolną pracę i zgłoście ją do nas.

Ja przygotowałam okładkę do nowego art journala, jak prawie zawsze u mnie na bazie starej książki. A poza tym użyłam kartek ze starej książki (tak, one naprawdę są pod tymi wszystkimi mediami), koronek, plastrów, mikrokulek i elementów pozostałych po remoncie, których pierwotnego przeznaczenia nie jestem do końca pewna. Tło powstało przy użyciu mgiełek Lindy's Stamp Gang.

Główny element to część drzwi, a do tego metalowy ornament z Retro Kraft Shop i kaboszony z tego samego sklepu, więc zgłaszam okładkę do sierpniowej edycji Retro Prac.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz