wtorek, 9 czerwca 2015

[434] Z niższej półki

W tym miesiącu na blogu Kawa i Nożyczki tniemy gazety z bardzo niskiej półki. Myślałam, że będzie to idealne źródło głupich tekstów do wykorzystania, a okazało się chyba najtrudniejszym z dotychczasowych wyzwań - obrazki nudne i nijakie, kilka fajnych tekstów nawet znalazłam, ale za nic nie chciały się poskładać w jakąś ciekawą całość. Udało mi się popełnić kilka prostych kolaży, ale w sumie chyba z żadnego (może poza pierwszym) nie jestem do końca zadowolona. Oceńcie sami:






Wykorzystałam czerwcowe numery "Na ścieżkach życia" i "Kalejdoskop losów"

3 komentarze:

  1. podobają mi się :D można się pośmiać

    OdpowiedzUsuń
  2. proste jest piękne - kolaże pierwsza klasa!
    chyba jeszcze Ciebie w takim wydaniu nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie? wszystkie moje gazetowe kolaże tak wyglądają :)

      Usuń