wtorek, 12 lutego 2013

[139] O miłości prac kilka

 Nawet ja uległam wszechobecnemu klimatowi walentynkowemu i popełniłam kilka prac o miłości :)

Tag, w którym chyba troszeczkę przesadziłam z taśmą 3d, a poza tym mam wrażenie, że czegoś mu brakuje, chociaż nie wiem czego. Zgłaszam na wyzwanie Stempell&Kartoon: Kocham.


Kolorowo i wiosennie. Papier z kolekcji Forget me not Makowego Pola, cytat z Legendy o miłości Jacka Kaczmarskiego.

 Osiecka po raz kolejny, głównie dlatego, że chciałam się pobawić pigmentem kosmetycznym ;). Tekst z "Filiżanki kawy".


 I wpis najbardziej w moim stylu ;)



3 komentarze:

  1. Piękne kartki! Śliczny ten papier co wygląda jak akwarela, boski jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To wszystko takie piękne, eteryczne. Herbaciano-subtelne. Zakochałam się w tych pracach. Ja tak nie umniem ;__; Z chęcią wymieniłabym swoją koralikową biżutkę za jakiś obrazek na ścianę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca- ta parka na księżycu urzekająca prawda? Chciałam zrobić z nią ATC .
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń