piątek, 4 stycznia 2013

[121] Notes tylko mój

Zaczęłam robić dla siebie notes i akurat Asia ogłosiła wyzwanie: Ja :) Więc notes oczywiście zgłaszam, bo:
a) przeznaczony dla mnie do zapisywania różnych pomysłów scrapowo-biżuteryjnych do zrealizowania w bliżej nieokreślonej przyszłości
b) w moich kolorach (duuużo brązowego distressa), z użyciem kartek ze starej książki, które ostatnio uwielbiam i w ogóle taki w moim stylu:)
Notes powstał z różnych papierów, jakie wpadły mi w ręce, m.in:  Glitz: z kolekcji French Kiss; UHK Gallery: Baloon baubles z kolekcji Silent Night, Zaproszenie z kolekcji Herbata z malinami, Paris z kolekcji Le Journal;; Piątek 13: Śpiew Słowika z kolekcji Wieczorową Porą, różne papiery z kolekcji Beautiful Papermanii.



2 komentarze:

  1. Przepiekny notes! Taki klimatyczny i stylowy :) w sumie to nasuwa mi się słowo przytulny, bo aż się chce w nim rozgościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zgłoszenie pracy! Taki notes idealnie założyć właśnie w styczniu :) a propos noworocznych postanowień.
    Bardzo fajnie wyglądają te karty ze starej książki, świetny klimat!
    Dziękuję też za udział w moim candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń